Son gönderilerden haber almak için twitter hesabımızı takip edebilirsiniz

Muhalefet liderinin üzerine mermi atıldı! Ne anlama geliyor biliyor musun?

Sörvayvır, evlendir beni, herkesin kavga küfür ettiği saçma dizi ve programları izliyorsan; ortalama Türk gibi 6 yılda ancak 1 kitap bitiriyorsan bilemezsin kardeşim. Ancak durum ne kadar ciddi anlatayım.

Önümüzdeki 10 yıl içinde ekonomik kriz, diplomatik sorunlar ile boğuşacak bu ülke. Bununla da kalmayacak. Sokağa çıkamayacaksın. 80 öncesinin bir benzerini, terör örgütleri üzerinden göreceksin. Senin ve sevdiklerinin can güvenliği olmayacak. Suç patlaması yaşanacak, kimse huzur bulamayacak. Otoriter bir sisteme geçirilmeye çalışılacak.

Senin yüzünden. Senin gibi insanların yüzünden, Türkiye’nin %88’i yüzünden. Çünkü aptalsınız. 10 yıl içinde karşı devrim ile işler değişebilir. Türkiye bölünür fakat otoriter manyaklardan arınabilir. Arınacakta. Sonrasında ne kadar otoriteye boyun eğen hukukçu, mafya, iş adamı vs varsa hepsi acı çekecek. Bu topluma çektirdikleri acıların kat ve katını… Ölmek için yalvaracaklar.

 

Ne Olduğunun Farkında Mısın?

Gerçekten ne olduğunun farkında mısınız? Fuat Avni hesabını ne kadar takip edersiniz bilmiyorum ancak dediği şeylerin doğru olmasına bakarak, şu konuda sizleri uyarıyorum:

1. Faşist, mafyayı İsrafsaray’a bağlayarak illegal işlerinde kullanma peşinde. Faşist kendini baron sanıyor.

2. Hukuk kılıfına sokmaya zorlandıkları işler, İsrafsaray Mafyası’na havale edilip kısa yoldan çözülmeye çalışılacak.

3. Arsalara hızlı yoldan çökme, iş adamlarından komisyon toplama, muhaliflere ayar verme gibi kirli işlere artık İsrafsaray Mafyası bakacak.

4. İsrafsaray Mafyası’nın en önemli görevi Faşist’in hoşuna gitmeyen gazetecileri korkutmak, dövmek, gerekirse kurşunlamak.

6. Cezaevindeki mafya liderlerinin önemli bir bölümü Faşist’e tam biat etmeye ve İsrafsaray kontrolünde çalışmaya ikna edildi.

 

Ahmet Hakan’ın dövülmesi ve Feyzi İşbaşaran’a saldırının ardında Sedat Peker’in olduğu (ki bir eliyle bozkurt işareti yapıp, diğer eliyle Rabia işareti yapan otorite yalakası), Feyi İşbaraşan’ın tweetlerinde geçti [tweet]. Hatta ikisinin arkadaş olduğunu söyledi [tweet].

 

Yukarıdakiler değerlendirildiğinde ve Kılıçdaroğlu’na yapılan saldırının kim (AKP’li bir trol ve Erdoğan hayranı)  tarafından yapıldığına dikkat edersek Türkiye’yi gerçekten zor günler bekliyor. Sürekli söyledim, Türkiye zora girdikçe baştaki işleri daha da sertleştiriyor. Her krizde otoriterlik, her otoriterlikte kriz doğuruyor başlıklı yazımda bizi sona sürükleyecek bu döngüyü anlatmıştım.

 

Devlet Kurumu Kalmadı

Yetişmiş bürokratlar, yetişmiş adamlar gitti yerlerine hiçbir şeyden anlamayan gösteriş budalası ve biatçı AKP’liler geldi. Bu insanların gitme nedeni, birilerinin istediğinin yapılamayacağını söylemeleri. Çünkü aptallığa karşı çıktılar. Bu insanlar gönderildi, peki şimdi ne oldu?

Dış politika çöktü,
Ne kadar belli etmemek için oyunlar çevirselerde ekonomi batışta,
Diplomasi çöktü,
Devlet kurumu çöktü,
Diğer ülkelerin ve daha önemlisi milletin devlete olan güveni çöktü,
Her şey çöktü!

Devlet saçma sapan biatçı tiplerle ve mafya kılıklı insanlarla yönetilmeye çalışılıyor. Eğitim giib önemli bir kurum zaten bilinçli şekilde bitirilmişti; fakat şimdi IŞİD vari yapılara destek var.

“Kandırıldık”…
Kaç kez duydunuz bu sözü? yine duyacaksınız. Terör örgütü bizi kandırmış. Suçu kime atacaklar? Hayır HDP’ye değil. HDP’den, kendi aptallıklarının hıncını almaya çalışıyorlar. Suçu ise CHP’ye atmaya çalışacaklar. HDP’nin içinde çok sakıncalı ve uzaklaştırılması gereken (hukuken suç işleyen) bir kaç vekil var ancak hepsi? İşte bu öç almaktır, bu devlet adamının atacağı hareket değil ancak kenar mahalle başkanının yapacağı bir ahmaklıktır.

 

Gelelim CHP’ye!

Kılıçdaroğlu başa gelene kadar doğru düzgün organize olma, örgütlenme ve politika üretme yoktu. CHP’nin laiklik elden gidiyor söylemleri yüzünden iş türbana patladı ve AKP bunu çok iyi kullandı. Yine Baykal’ın burnundan kıl aldırmamasıyla Erdoğan meclise girdi.

MEMNUN MUSUN BAYKAL! TÜRKİYE’Yİ BU DURUMA GETİREN AKP DEĞİL SEN VE SENİN CHP YÖNETİMİN!

Bakınız : Zülfü Livaneli’nin 2007’de yazdığı “Gizli Anlaşma yazısı“.

 

Derken Kılıçdaroğlu geldi ve oyları 4-5 puan yukarı çekti. Ancak buraya kadar, bitti. Tıkandı. Meral Akşener MHP başkanlığına seçilirse, Kılıçdaroğlu oyları 20’nin altına düşürmemek için ne yapar bilemem. Çünkü Atatürkçü olan kesimi kaybetti CHP. Şimdi usuleten, “oylar bölünmesin” diye veya “AKP’nin en büyük rakibi” diye CHP’ye gidiyor oylar.

HDP çizgisindeki insanları CHP’nin içine doldurmaya başladığı, Baykal döneminden beri köşe başlarını tutarak değişimleri engelleyen dinazorları göndermediği, yenilediği danışmanlarına rağmen yine hantal ve işe yaramaz danışmanları aldığı için daha büyük sorunlar çıkacak CHP’de. İnsanlar CHP’den soğudu. Atatürk’ün partisini Atatürkçülere küstürdünüz. Ben sadece Kıbrıs’ta, okuduğum DAÜ’de nasıl pkk yanlılarını, komünist düşünceyi benimseyenleri CHP gençlik kollarına aldınız biliyorum. Ya Türkiye?

O konuda da elbet diyeceklerim var. Atatürkçü komünist olmaz. Atatürkçü, 6 ilkeyi bilir, Nutuk’u okur. Mevcut CHP yönetimi, gençlik kolları ve önemli yerlerdeki insanlar Atatürkçülükten uzak! Kendi koltuklarının derdinde. Bu yüzden Atatürkçüleri çoktan kaybettiniz. MHP kendini biraz düzeltse, oy bağınızda bitecek!

 

CHP ve Terör Bağlantısı?!?!

Yani “AKP bunun sorumlusu olarak beni görmesin” mesajı verirken, bence dönüp parti içine bakmakta yarar var. Hangi konuda hatırlamıyorum, ancak bir kaç ay önce AKP, CHP’nin üzerine terörle işbirliği yapıyor diyerek gelecek demiştim. Bunu ben gördüysem ve CHP göremediyse, ne yapıyorsunuz kardeşim siz? Göreviniz ne? Yok gördüyseniz ve bunu durduramadıysanız çok büyük bir kayıp. Ülke yönetmeye adaysınız. Hangi vasfınızla? Hangi ileri görüşlülüğünüz(!) ile, hangi politik hamlelerinizle?

Daha beter üzerinize gelecekler.

Ve işin kötü kısmı ne biliyor musunuz? Kullanacakları o kadar çok malzeme verdiniz ki… O kadar çok malzeme var ki. AKP seçmeni zaten araştırmayan, okumayan bir seçmen. En basitinden HDP’li milletvekilleri ile CHP milletvekillerinin gidip CHP’nin evet dediği anayasa teklifini değiştirmek için mahkemeye başvurması bile kendinizi rezil duruma atmanız için yeter.

Milletvekillerinin bağımsız iradesiymiş miş…

Alın o bağımsız iradenizi; henüz CHP içinde bile gösteremediğiniz birliği ekleyin ve millete yurtturmaya deneyin. Bir avuç işe yaramaz insanlarsınız. Planınız yok, programınız yok, size karşı gelen propaganda gelişinden aylar önce görülüyorken bunu engelleyecek bilgi ve donanımınız yok.

Ülke kan gölüne döndüğünde, demokrasi paramparça olduğunda (yada geriye kalan ne varsa o da bittiğinde), hukuk tamamen saraya(!) bağlandığında; milletvekillerinin kendi iradesini tartışırsınız. Tıpkı Baykal’ın “bırakalım zaten istifa eder” diyerek Erdoğan’a direnmemesi gibi.

Bütün bunlar olduğunda, her şey çözüldüğü ve sular durulduğunda; bundan 40-50 yıl sonra millet kime ateş püskürecek dersiniz? “Milletvekilinin özgür iradesi” diye oratada dolanan, HDP ile aynı söylemlere başvuran, HDP’li milletvekilleriyle birlikte imza atanlara bu iş dokunmayacak mı dersiniz?

 

Sıradışı koşullarda, sıradışı adımlar gerekir. Örneğin normalde insan öldürmek kötü bir şeyken, savaşta düşman öldürdün diye sana madalya bile verirler. Şu an normal bir seçim süreci içinde falan değiliz. Şu an ya Türkiye karanlığa gömülecek, demokrasi ve hukuk bitecek, otoriter biri ülkeyi kana bulayacak ve ekonomi çökecek, diğer ülkeler ile ilişkilerimiz sıfırın altına düşecek; yada sıradışı adımlar atıp, ülkeye ve diğer ülkelere ne kadar bir olduğumuzu göstererek SAVAŞACAĞIZ…

CHP’ye baktığımda bundan eser görmüyorum. Ülkeyi yönetmeye en büyük aday bir partinin içindeki kazana bak! Kaynıyor. Kimse ne yaptığının farkında değil. Her kafadan ayrı ses çıkıyor.

Oturun, sabahlara kadar adımlarınızı tartışın, ortak bir karar alın. Bu karara bütün milletvekilleri uysun. Zaten Atatürkçüleri kaybettiniz, önemli isimler partinizden gitti, AKP’nin önümüzdeki dönemde “CHP terör ile işbirliği yapıyor” mesajlarına karşı duramayacaksınız… Peki nedir amacınız? Buradan sonra ne yapacaksınız?

 

Kılıçdaroğlu…

Bir şeylerin tepe taklak gittiğini, Kılıçdaroğlu’nun halkın gözünde süresini doldurduğunu; Bahçeliden sonra milletin Kılıçdaroğlu’nun da gitmesini isteyeceğini görmüyor musunuz? Hadi hemen gitmedi; oldu da MHP’nin başına Akşener geldi ve CHP’nin oyları 20’nin altına düştü. MHP, anamuhalefet oldu.

Kılıçdaroğlu ne kadar koltuğunu tutabilecek?

Parti içindeki gerçek Atatürkçüleri uzaklaştırarak, AKP’nin “CHP ve terör” propagandasını BİLMESİNE RAĞMEN Ahmet Hakan’ın programına çıkıp “DHKP-C’lileri hastahanede ziyaret ettik” gibi saçma bir sözü söylemesi neyi gösteriyor biliyor musunuz?

 

Yoruldum artık. Olmuyor bu iş.

2030’da, ülkenin içine sıçan her bir kişiden bunun hesabını soracağım. Buna da önce Atatürkçüyüm deyip alakası olmayan ahmaklardan ve aydınım deyip halka hiçbir şey anlatamayan rezillerden başlayacağım. Ancak en sona geldiğimde ve onlarla işim bittiğinde; bu otoriter manyak ve yandaşları hiç yaşamamış olmayı dileyecek.