Son gönderilerden haber almak için twitter hesabımızı takip edebilirsiniz

Düzenleme: bugün (16.4.2016) finali var. İsabet olmuş. Bir daha böyle rezil bir dizi yapmamanız dileğiyle. Dizi için senaryo yazmadan önce, bir zahmet oturup Yeşilçam’ı izleyiniz! Bol bol! Değerlerini, anlatmak istediklerini keşfedin.

Fox TV’de çıkan Çifte Saadet nedir?

Bu rezillik nasıl yayınlanabiliyor? Birde Fox TV gibi bir kanalda?

Bir erkeğin iki karısı var ve aralarındaki çekişmeyi anlatan bir dizi. Adı “çifte saadet”. Yani herkesin tatması gereken süper bir şey gibi gösterilmiş.

Oysa ulusal yasalarımıza ters olan bir dizi. Kadın erkek eşitsizliğini vurguluyor.

**

Akıl alır gibi değil!

Günümüzde bir kadının iki kocası olan dizi yayımlasak “topluma ters” diye ayaklanacaklar. Alkol ve sigarayı, kan görüntüsünü kötü örnek diye kapatan, Kemal Sunal’ın “eşoğlueşek” lafını kesen RTÜK; silah, kavga, dövüş, yengeyle birlikte olma, abinin eski sevgilisiyle takılma, iki kadın ile birlikte olma gibi dizilere göz yumuyor.

Nedir sizin derdiniz? Anlamak imkansız.

Bu rezilliktir! Ortalama IQ’su (88), normal IQ değeri sayılan 90’ın altında olan bir millete böyle yapımlar vermek nedir? Bu milletin bunlara mı ihtiyacı var?

**

TÜBİTAK’ın evrimden ve bazı bilim insanlarına olan tutumu, MEB’in rezillikleri (çok eşli Nasreddin Hoca vs) gibi binbir çeşit aptallık bitti şimdi bunlar mı var?

Her Gün Gördüğümüz Şeyler Engelli Görmediklerimiz Açık

Ben etrafımda bolca alkol ve sigara görebilirim. Kan görebilirim. Fakat bunları buhulayıp; etrafımızda görmediğimiz silah, kavga gibi berbat durumların yayınlanmasına sessiz kalmak, çok eşliliğe özendirici dizileri serbest bırakmak nedir?

Nasıl bir kafa yapısıdır?

Bu özgürlük falan değil, bu medya özgürlüğü değil! Bir yerde “doğru haber yapan haberciler” içeri atılıyorken, milleti aptallaştıran ve demokrasi, eşitlik, insan hakları gibi bir takım değerleri çiğneyen yapımlara göz yumuluyorsa burada başka niyet ararım.

Biran önce bu rezilliğe son verin.

**

Her zaman diyorum;

Böyle saçma sapan yayınları izlemeyin, izletmeyin! Sizinde hoşunuza gidiyor. Nerede iğrenç bir şeyler var, zararlı bir şeyler var gidip izliyorsunuz ve ertesi gün o yapımları arkadaşlarınızla konuşuyorsunuz.

Bu yüzden diyorum; halk çocuk gibidir, bilgisizdir. Çocuğa açken ne yiyeceğini sor; abur cubur, hamburger, pizza, kola vs isteyecektir. Çünkü bilgisizdir, cahildir, düşünemiyordur. Toplumda böyledir. Çok serbest bırakırsan beynini ve düşünme özelliğini yitirmesine neden olacak (ki deneylerle kanıtlanmış) programları seçecektir.

Yazık.

nasreddin hoca ve iki eşli

**

çok eşliliğe hayır çok eşliliğe hayır 2

 

Etiketler: , , ,