Son gönderilerden haber almak için twitter hesabımızı takip edebilirsiniz

Türkiye’de mide bulandırıcı pislik bir zihniyet var ve açık açık twitter’dan görüşlerini yayınlıyorlar.

Genç kıza ÖĞRETMENİ tacizde bulunmuş (hatta tecavüz diyorlar). Kız, gururuna yedirememiş ve canına kıymış. Peki bu yavşak, bu şerefsiz zihniyet mensupları ne dedi? Geleceğim bu yavşaklara…

Bu tahrik meselesi nedir kardeşim? Beni tahrik etti, tecavüz ettim. Böyle bir şey olabilir mi? Bu kabul edilebilir mi? Bu mide bulandırıcı saldırıların ve ENGELLENMEMESİNİN bir nedeni var bana göre. Planlı ve programlı.

Okuyan kızlar,
Gece saat 3’te evine gelen kız,
İstediği gibi giyinen kadınlarımız…

Ne ilginçtir, AKP’nin “kadın” tanımına uymayan ne varsa, hepsi saldırı altında ve 14 yıldır durdurmak için hiçbir şey yapmadılar. Yaptıklarını gösterdiler, bak çalışıyoruz ayağına ancak sonuç ortada. Engellenemediği gibi her geçen gün bu olaylar daha da artıyor.

**

Bilinçli?!

Daha önce suçun arttığını [1], kadınlara olan baskıyı [2] , AKP öncesi ve sonrası suçu [3] yazdım.

Bu pislik saldırıların, engellenmemesinin bir nedeni var…

Bunca sene kavga gürültü, silah, yengeyle birlikte olma, tecavüz (feriha mıydı neydi) gibi saçma sapan dizi ve yapımları boşuna mı verdiler? Boşuna mı bunları işlediler?

Şimdi nimetlerini toplayıp “bak şeriat olsa…” diyecekler, “bak başkanlık olsa” diyecekler.

Sen Tahrik Oldun Diye Kadın Kendini Örtmeyecek

Sen mağara döneminden kalmış ilkel bir yaratıksın. Beyninle hareket edemeyen, hormonlarının kontrolünde olan; küçüklüğünde “ayıp, günah” diye bir sürü şeyi bastırmış ve kalbinden söküp atmış bir yaratıksın.

Şehirlerde yaşıyorsun ve senin psikolojin normal değil diye, sen ilkel yaratıksın diye; kadınları senin istediğin gibi giydirmeye, davranmaya çalışıyorsun. ÖYLE ŞEY OLMAZ!

Sen toplumdan uzaklaşacaksın. Önce toplum nedir, kural nedir, neden kanunlara uymalıyızdan başlayan bir eğitim ve bu sırada psikolojik tedavi göreceksin. Ardından 2 sene ayağında kelepçe ile izleneceksin ve belirli nüfustan fazla yerleşim birimlerinde yaşayamayacaksın. Hiçbir sorun kalmaz.

“Ben” Tahrik Oldum “Sana” Tecavüz Ediyorum

Böyle bir mantık var mı? Etek giymiş, askılı giymiş… E benimde türban fantazim var diyelim. Şimdi sokağa çıkıp gördüğüm türbanlıya tecavüz hakkı mı doğuruyor bana?

Böyle salaklık olmaz!

Eline,
Beline,
Zikine sahip olacaksın!

Bak bu kız Kütahya’da üniversite sınavlarına hazırlanıyordu. Sokakta yürüyordu.

Etekli, askılı değildi, gece 3’te de yürümüyordu. Neden taciz edildi?

ÇÜNKÜ MANYAKSINIZ!

taciz

Bir Kerede Hırsızlıktan Tecavüzcülerden Tahrik Olun

yavşak

**

Bu yavşağa ne denir? Her şeyi silip resmini değiştirmiş ama geçti birader!

Yani bir kerede yalan söyleyen politikacılardan, milletinin hakkını yiyen sanayici ve iktidardan; sevdiklerinle omuz omuza yürüyen psikolojisi bozuk yaratıklardan tahrik olunda bunlara karşı bir çaba başlatın!

Senin İnancın İnsanlığı Etkiliyorsa Karışırım!

Benim inancım, benim inancım dediniz bunca sene. Cemaat liderlerini, dindar görünenleri gördük. bilgisayarından çocuk pornosu çıkanları biliyoruz. ama hepsi dindar. Soyguncular dindar, iftiracılar dindar…

Din maskesi altında bir sürü bok yiyorlar. İşlerine gelmeyince “inancıma karışma”.

Yok ya…

Bu ülkenin ve insanlığın içine sıçacaksın, sonra karışma. Oldu canım.

Facebook’umda var, twitter’da var dinci arkadaşlar (gerçek dindarları ayrı tutuyorum). Her gün dua, her gün bir şeyler. Ancak bundan nasıl çıkar sağladıklarını; nasıl para ve mevki kazandıklarını biliyorum.

Bu insanları bir gün olsun “kadına şiddete hayır”, “kadın özgürlükleri engellenemez”, “hayvanlara su verin”, “hayvanları sahiplenin” diye paylaşımla yaptığını görmedim.

Ateistin yaptığı Windows yada MacOs’tan, yine Hristiyan ve Yahudi kökenli ateist biliminsanlarının ürettiği devreler, elektrik, kodladığı Facebook üzerinden dini yazı paylaşıyorlar. Hasta ruhlusunuz siz! İslam coğrafyasına bak, yediği bir bok yok.

Bunlar yetmiyor, “gece o saatte işi neymiş”, “giydiklerine baksana”…

**

BAK KARDEŞİM, SİZDEN BİR TAHRİK OLACAĞIM İŞLER KARIŞACAK!

İnsanlığı kurtarmak için bazı insanlardan kurtulmak gerekebilir. Listenin başındada sizin gibi yaratıklar var. aldığınız oksijen israf. İnsanlık için hiçbir gelişim sağlamamışken; başkalarının yaptığı şeyleri kullanarak, insanlığa zarar veriyorsunuz.

 

Kategori: Genel - Hayat - Politika